Nowy adres. Przeniesienie.

W ten oto sposób mój blog został przeniesiony. 

Dziękuję wam wszystkim za wyrozumiałość. Mam nadzieję, że przyzwyczaicie się do nowego adresu jak i do nowego wyglądu, za który bardzo dziękuję ONNAWEN z bring-me-to-life-dramione.blogspot.com 


Będę bardzo potrzebowała waszego wsparcia, nie będzie łatwo. Również dlatego, iż z tym rokiem szkolnym zaczyna się mój rok maturalny. 


Będę pisać, bo bardzo kocham to robić, ale pewnie tylko wtedy, kiedy będę miała na to czas. 


Pomożecie mi wielce komentarzami :) i obserwacją ! 


Następny rozdział już się piszę i przewiduję go na najpóźniej 12. września.


Życzę wam dużo osiągnięć w szkole i pięknego roku ! Wakacje już za nami, a były piękne. Jak to wakacje. 


ŚCISKAM, 


Vroni Ferrom 

czyli Lycheey Lora. 


Komentarze

  1. Będzie trochę trudno się przestawić, ale nie ma rzeczy niemożliwych. :)
    Nawet gdybym musiała czekać rok (czego mam nadzieję, że nie zrobisz :D), to wiedz, że mój komentarz i tak się pojawi. Choćbym miała znaleźć komputer z dostępem do Internetu na krańcu świata! :D
    Życzę sukcesów w nauce i żebyś spełniła swoje marzenia (może zostaniesz zawodową pisarką, co? :D).
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że wytrwale i z niecierpliwością czekamy na rozdział, ale również rozumiemy brak czasu w tak ważnym dla Ciebie roku. Trzymam kciuki i życzę dużoo weny! :*
    Twoja Onnawen <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Tobą!
    Sama miałam miałam maturę w ubiegłym roku szkolnym, więc rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. 38 year old Software Engineer I Ellary Pullin, hailing from Cumberland enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Taekwondo. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a 4Runner. Przydatne zasoby

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty